Інноваційна діяльність

БЕРДЯНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ГІМНАЗІЯ №2

БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

У грудні 2007 року згідно наказу обласного управління освіти і науки
Бердянській багатопрофільній гімназії №2
надано статус – Школа сприяння здоров’ю.

Наша гімназія є експериментально-дослідною ділянкою Школи сприяння здоров’ю при ЗАІППО (науковий керівник – Аксьонова О.П.).

Головна мета закладу – впровадження здоровязберігаючих та здоровяформуючих  технологій в освітній процес.


Учителі кафедри філології беруть активну участь у роботі 
Школи сприяння  здоров’ю. 

Відеофільм 2009-2010 н.р.
 

 У 2010-2011 н.р. розпочато впровадження  інтегровано-модульної валеологічної навчально-виховної експериментальної програми для 5-6 класів у рамках ШСЗ. Одним із кроків формування культури здоров’я є впровадження проблемно-тематичного валеологічного модуля. Так, учителі кафедри, які працюють в експериментальних  класах,  розробили  та провели відкриті уроки з використанням валеокомпоненту:
  •      Данилова Н.О  провела урок  української мови у 6Б класі ‘’Pід іменн;ників’’
  •      Куватова Л.М.провела  урок російської мови у 6А класі «Приставка  пре- , при-"»
  •  Крот В.Г. провела урок у 8Б класі «Односкладні речення»
  •  Мульченко В.В. провела урок у 5А класі «Другорядні члени речення»
  •  Дмитрук О.А. провела урок у 7А класі «Дієприкметниковий зворот»

   
З метою пропагування ЗСЖ , впровадження здоров’язберігаючих технологій у НВП та в ході виконання проекту  два рази на рік проходить валеологічний тиждень. У його рамках проводяться виховні години на тему здоров’я, організовуються виступи агітбригад, ведеться проектна діяльність. Учителі кафедри, що є класними  керівниками, разом із дітьми та батьками, беруть активну участь у створенні власних проектів:
  • Данилова Н.О. керувала роботою учнів та батьків 6-Б класу над проектом: "Вред компьютера: миф или реальность?"
  • Куватова Л.М. разом із 8-Б класом  працювали над темою ‘’Чи потрібно керувати стресом, щоб він не керував тобою?
  • Дмитрук О.А. разом із учнями 9-В класу підготували проект Наше покоління проти табакопаління



Звичайно, урок - чинник руху навчання в цілому, важка робота для учня, 
що означає 45 хвилин концентрації уваги. 
Тому на заняттях проводяться динамічні паузи: вправи для очей, опорно-рухового апарату з метою зняття напруги, переключення  на новий вид діяльності.
   На уроці наші учителі прагнуть створити сприятливе мікросередовище і морально-психологічний клімат для кожного учня, ведуть цілеспрямовану пропаганду здорового способу життя. 
Ми переконані, що учням 5-11 класів  потрібно розкрити й показати можливості правильної організації їх дозвілля, допомогти сформувати стійкий інтерес до самостійного пошуку різнобічних знань, а не просто боротися зі шкідливими звичками, що згубно впливають на їх здоров'я. 
Вважаємо, що якщо підліток або старшокласник буде зайнятий і захоплений цікавою справою, творчою роботою, у нього не буде зайвого часу на шкідливі звички.
           
          У рамках  тижня валеології учні 6Б класу під керівництвом класного керівника  Данилової Н.О. підготували виступ; агітбригади на тему "Комп'ютер: за і проти".  Діти доступно для людини, що не має відношення до медицини, розповіли про професійні захворювання користувачів комп'ютерів, способах профілактики і методах лікування цих хвороб.



РОЗРОБКИ УРОКІВ 
З ВИКОРИСТАННЯМ ВАЛЕОКОМПОНЕНТУ 

Урок  української мови 
 "Рід іменників"
(6 клас)  
вч. Данилова Н.О. 
Конспект ;
Презентація


 Урок русского языка  6 клас "Гласные Е, И в приставках ПРЕ-, ПРИ- " Учитель Куватова Л.М.

Урок русского языка в 6 классе

"Суффиксы -ЧИК-, -ЩИК- имён существительных"
Урок здоровья
 відео ч.1
відео ч.2

Учитель Куватова Л.М.


ПРОЕКТИ 
Проект учнів,батьків та класного керівника 6-Б класу  
"Вред компьютера: миф или реальность?"  

Немає коментарів:

Дописати коментар