середа, 22 червня 2016 р.

«Розвиток креативності учнів на уроках української мови та літератури засобами медіа»

Кожна цивілізована країна дбає про творчий потенціал суспільства. Це пов'язане з рівнем загальної освіти, увагою до розвитку творчих здібностей особистості, створенням умов для їх виявлення. Суспільство все гостріше відчуває потребу в людях, які матимуть фундаментальні знання в різних галузях життєдіяльності й умітимуть адаптувати їх до постійно змінюваних умов дійсності,  будуть активно розбудовувати суспільну інфраструктуру з використанням найсучасніших технологій, тобто будуть компетентними, креативними й комунікативними.
На думку професора І. Милославського, терміном «креативний» позначається творчість, що "не тільки висуває ідеї, але й доводить їх до конкретного практичного результату".
Креативність є характерною ознакою творчої особистості, спроможної реалізувати свій творчий потенціал за власною ініціативою і з вибором відповідних засобів.
Гімназія має стати навчальним закладом, де учень повноцінно живе, проектує своє майбутнє, ураховуючи власні можливості, ставлячи перед собою завдання саморозвитку, самовиховання, самоосвіти. При цьому особливого значення набуває креативність особистості та її здатність до творчого нестандартного мислення, уміння ефективно розв'язувати складні проблеми. Адже, як свідчить досвід, людина, яка здатна генерувати ідеї, використовувати знання й уміння в нових ситуаціях, комфортно почуватися в нестабільних соціальних умовах, швидше знаходить своє місце в суспільстві. Тому завданням учителів має стати навчання та виховання креативно розвиненоїособистості учня.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИСТУПУ

Немає коментарів:

Дописати коментар