Кафедра філології

                                 ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО
«Вміння знаходити обдарованих 
та здібних дітей - талант, 
вміння їх вирощувати – мистецтво. 
Але найважливішим є любов до дитини. 
Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити»
Державна національна програма «Освіта» («Україна XXІ ст.»), концепції мовної та літературної освіти передбачають формування мовної особистості, що володіє даром слова – усного і писемного, умінням вільно, комунікативно виправдано користуватися мовними засобами під час сприйняття, створення висловлювань у різних сферах, формах, стилях і жанрах мовлення, тобто забезпечення її всебічної мовленнєвої компетенції.                             
  Тому, маючи конкретні завдання з наукової, методичної і навчальної роботи, уникаючи одноманітності форм і методів роботи, однозначності рішень, заорганізованості, безсистемності, кафедра філології  та суспільно - гуманітарних дисциплін намагається  стати творчою лабораторією, центром передової педагогічної думки, стартовим майданчиком для молодих, скарбницею педмайстерності для колег.
  Розв'язуючи проблеми гуманітаризації освіти, учителі кафедри спрямовують навчально-виховну роботу на відродження національної самосвідомості, формування духовності учнів. Здобутки тут має кожен педагог, хоча напрям творчого пошуку - індивідуальний.  


ПРОФЕСІЙНИЙ ПОРТРЕТ ПЕДАГОГІВ КАФЕДРИ
          

 Данилова  Наталія  Олександрівна



Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист
Закінчила  БДПІ  
Стаж роботи 19років 

Методи навчання на уроках: медіатехнології, метод проектів, технологія групової пошукової  діяльності на основі метафоричного мислення, брейнстормінг.
Педагогічне кредо: «Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності - це перша заповідь виховання»
В. Сухомлинський
Проблемна тема: «Розвиток медіа грамотності та медіа компетентності учнів на уроках української мови та літератури»






    

Куватова Людмила Михайлівна

Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист
Закінчила  КДПІ
Стаж роботи 21 рік
Методи навчання на уроках: незакінчене речення, дерево рішень, метод ПРЕС, займи позицію, ЛСК, проектна технологія. 
Педагогічне кредо:"Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він – досконалий учитель". Л.Толстой  
Проблемна тема: ««Впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій на уроках російської мови та світової літератури шляхом оптимізації та гуманізації навчально-виховного процесу»»



Крот Валентина Григорівна


Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель 
Закінчила  ЗДПУ
Стаж роботи 25 років
Методи навчання на уроках: мозковий штурм, рольова гра, мікрофон, незакінчене речення
Педагогічне кредо:  « … Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання». В.О.Сухомлинський
Проблемна тема: «Створення ситуації успіху як один із факторів розвитку пізнавальної активності учнів середньої ланки на уроках української мови та

літератури»



    Дмитрук Олена Анатоліївна 

  
Спеціаліст першої кваліфікаційної категорії
Закінчила  БДПІ
Стаж роботи 19 років 
Методи навчання на уроках: мозковий штурм, спіймай помилку, мікрофон, навчаючи - учусь.
Педагогічне кредо: “Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути”. 
Проблемна тема: «Формування здоровязберігаючих компетентностей на уроках української мови»




Мульченко Вікторія Вікторівна

Спеціаліст першої кваліфікаційної категорії
Закінчила  КДПІ  
Стаж роботи 8 років
Методи навчання на уроках: редактор, спіймай помилку, мікрофон, мозковий штурм.
Педагогічне кредо: Наша праця призначена для того, щоб краса землі, широчінь людського серця і сила розуму переважали над темрявою, сяяли, як сонце, що не заходить.
Проблемна тема: «Розвиток комунікативних здібностей учнів в умовах акмеологічного простору.



Кузьменко Ольга Кузьмівна
Спеціаліст першої кваліфікаційної категорії
Закінчила  БДПІ
Стаж роботи 19 років 
Методи навчання на уроках: редактор, спіймай помилку, мікрофон, мозковий штурм.
Педагогічне кредо: Наша праця призначена для того, щоб краса землі, широчінь людського серця і сила розуму переважали над темрявою, сяяли, як сонце, що не заходить.
Проблемна тема: «Розвиток творчих здібностей учнів через впровадження в навчально-виховний процес народознавчо-краєзнавчих матеріалів»



Соколова Олена Федорівна
Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель
Закінчила  
Стаж роботи 19 років 
Методи навчання на уроках: редактор, спіймай помилку, мікрофон, мозковий штурм.

Педагогічне кредо: Наша праця призначена для того, щоб краса землі, широчінь людського серця і сила розуму переважали над темрявою, сяяли, як сонце, що не заходить.
Проблемна тема: «Формування літературознавчої  та мовної компетенції на уроках літератури засобами інноваційних освітніх технологій»


Фокіна Світлана Анатоліївна
Спеціаліст першої кваліфікаційної категорії
Закінчила  БДПІ
Стаж роботи 19 років 
Методи навчання на уроках: редактор, спіймай помилку, мікрофон, мозковий штурм.
Проблемна тема: «Формування акмеологічної компетентності учнів на уроках історії та правознавства шляхом впровадження нетипових форм навчання»





План роботи
шкільного методичного об’єднання
вчителів кафедри філології та суспільно-гуманітарних дисциплін на 2014-2015 н.р.

І засідання
09.09.2014р
Методична скринька
1.     Аналіз роботи вчителів суспільно-гуманітарного циклу (українська мова та література, світова література, російська мова, історія, правознавство) за 2013-2014 н.р. Затвердження плану роботи на 2014-2015_н.р.
Керівник ШМО Данилова Н.О.

2.     Опрацювання інструктивних документів Міністерства освіти і науки щодо роботи вчителів-філологів, історії та правознавства  у 2014-2015 н.р
Заст. директора Дубинська Т.І.

3.     Про результати здачі ДПА з української мови та літератури, світової літератури  учнів 9, 11 класів у 2013-2014 н.р. і вироблення рекомендацій щодо усунення недоліків .
                                                                     Вч.укр. мови та літ-ри Крот В.Г.

4.     Про особливості проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2014 році та його узагальнені результати.
Вч. Рос. мови та світової літератури Куватова Л.М.

5.     Науково-методичний супровід викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу за новими програмами відповідно до Державного стандарту повної загальної середньої освіти . Організація навчально-виховного процесу у шостих класах загальноосвітніх навчальних закладів . Дидактичні можливості підручників для 6-х класів. Прийоми роботи з підручниками.
Заст.. директ. Мульченко В.В.

6.     Про організацію системної підготовки учнів до Всеукраїнських учнівськихолімпіад, інтелектуальних конкурсів та роботу МАН  в 2014-2015 н.р.                                                             
                                                                           Керівник ШМО Данилова Н.О.

7.     Про організацію роботи на  ІІІ етапі науково-методичної проблеми ММО «Підвищення рівня якості освітніх послуг через формування акмеологічного середовища»
Заст.. директора Капустіна Т.Г.

8.     Про адаптацію учнів 5-х класів до навчання в школі ІІ ступеня.                 
Вч.рос. мови та світ. літ-ри Куватова Л.М. 

9.     Про участь вчителів у фаховому конкурсі «Учитель року -2015» у номінаціях «Українська мова та література», «Правознавство».
Керівник ШМО Данилова Н.О.

10.                       Про підготовку до публікації матеріалів  кращого досвіду, накопиченого в рамках методичного об’єднання, методичних матеріалі до районних, міських, обласних виставок-ярмарків педагогічних ідей,друкування у фахових виданнях.                                                                
Члени ШМО    


ІІ засідання
Засідання професійного клубу

1.     Про забезпечення креативного розвитку особистості учасників навчально-виховного процесу через формування медіа грамотності та медіакомпетентності (з досвіду роботи).
Керівник ШМО Данилова Н.О.

2.     Про результативність участі учнів у І, ІІ етапах Всеукраїнських олімпіад,  V Міжнародному мовно-літературному конкурсі імені Т.Г.Шевченка та конкурсі знавців української мови ім.П.Яцика.
Керівник ШМО     Данилова Н.О.

3.     Проблемна технологія як метод формування дослідницьких навичок учнів у процесі вивчення предметів суспільно-гуманітарного циклу
Вч. Історії Фокіна С.А.

4.     Про підготовку і проведення предметних тижнів (російської мови та світової літератури, української мови та літератури, історії та правознавства)
Вч.укр.мови та літ. Крот В.Г.

5.     Про організацію і проведення моніторингового дослідження рівня навчальних досягнень учнів та стану викладання профільних дисциплін у старшій школі.
                                                                    Заст.. директора Дубинська Т.І.




  ІІІ засідання
Ярмарок педагогічних ідей
1.     Про моніторинг рівня знань учнів 5-11 класів з української мови  за І семестр 2014-2015  н.р..   
Керівник ШМО     Данилова Н.О.

2.     Використання інноваційних технологій учителями історії. Робота в групах. Створення ситуації успіху на уроках як шлях розвитку мислення та мовленнєвих навичок.
Вч. історії Фокіна С.А.

3.     Вироблення рекомендацій на допомогу учням, учителям  і батькам 9, 11 класів для  підготовки до ДПА та ЗНО з української мови та літератури, світової літератури, іноземних мов.
Керівник ШМО Данилова Н.О.

4.     Урок світової літератури як синтез мистецтва(з досвіду роботи)
                                                                 Вч. світової літ.-ри Соколова О.Ф.

5.     Мотивація як засіб оптимізації процесу навчання
Заст.. дир.. Мульченко В.В 



 ІV засідання
Вернісаж педагогічних знахідок
1.     Заняття-тренінг. Розвиток життєво-творчих компетенцій учнів на основі особистісно-орієнтованого навчання у класах філологічного профілю навчання. 
Керівник ШМО     Данилова Н.О.
                                                                                                                   
2.     Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови та літератури – запорука творчості вчителя й успішності учнів.
Вч.укр.мови та літ. Габельченко Л.М.
3.      Ознайомлення з інструктивними листами Міністерства освіти і науки України про закінчення 2014-2015 н.р. та організацію і проведення ДПА з української мови для учнів 9,11-х  класів, ЗНО учнів 11-х класів. Методичні рекомендації щодо підготовки учнів до здачі ДПА та ЗНО.
                                                               Заст. директора Мульченко В.В.

4.     Формування мовленнєвої компетенції учнів через продуктивну творчу діяльність на української уроках мови.               
                                                                     Вч.укр. мови Кузьменко О.К.  

5.     Підготувати і проаналізувати відкриті уроки, заняття, які демонструють реалізацію компетентнісного підходу до навчання, нестандартні форми і методи навчання, володіння новими технологіями, спрямованими на розвиток особистості учня.                              
                                                                      Керівник ШМО     Данилова Н.О.

6.     Підготувати рекомендації на допомогу учням і батькам для найкращого засвоєння відповідних предметів і курсів, підвищення культури навчальної праці, організації домашньої самостійної роботи, дотримання режиму праці та відпочинку.                                                                       Члени ШМО



V засідання
Методична сесія

1.                 Аналіз роботи ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу  з проблемної теми
Керівник ШМО     Данилова Н.О.

2.                 Підготувати методичні рекомендації для вчителів з питання «Організація самостійної роботи на уроках суспільно-гуманітарного циклу».
                                                                                     Члени ШМО

3.                 Моніторинг успішності учнів 5-11 класів з української мови та літератури, світової літератури, російської мови за І, ІІ семестри та рік.
Вч. укр..мови Крот В.Г

4. Тренінгове заняття «Використання джерел інформації на уроках історії.»                       Вч. історії Фокіна С.А.

5.Формування основних груп компетентностей учнів через впровадження активних та інтерактивних методів навчання.         
Вч. укр.. мови Кузьменко О.К.
        
6. Підготувати до публікації матеріали про кращий досвід, накопичений у рамках методичного об’єднання, методичні матеріали до міських, обласних виставок-ярмарків педагогічних ідей.                       Члени ШМО






План роботи
вчителів кафедри філології та суспільно-гуманітарних 
дисциплін  на 2013-2014 н.р.


  Завдання МО на 2013 – 2014 навчальний рік:
  •   Продовжити роботу над проблемно-методичною темою міста «Підвищення рівня якості освітніх послуг через формування акмеологічного середовища»,
  • активізувати участь словесників у підготовці мовно грамотної людини з високим рівнем комунікативної компетентності, що ґрунтується на системі знань про мову, яка має значний словниковий запас, засвоїла головні норми літературного мовлення;
  • формування стійкої мотивації вивчення літератури, відчуття краси та виразності художнього слова;
  • розвиток творчих здібностей  учнів у процесі вивчення мови та літератури;
  • створити умови для організації освіти і самоосвіти педагогів з метою підвищення рівня їх готовності до впровадження педагогічних інновацій
  •   стимулювати до друку в педагогічній пресі матеріалів з досвіду вчителів МО;
  • підвищення рівня фахової майстерності шляхом самоосвіти;
  •  проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями та невстигаючими;
  • активізувати підготовку випускників до ЗНО та ДПА;
  •  створити умови для збереження, систематичного поповнення та ефективного використання методичного фонду літератури, аудіо- та відеоматеріалів;
  •  виявляти, пропонувати і здійснювати нові підходи до організації та виховання; забезпечувати постійне засвоєння сучасної педагогічної теорії та практики;
  •  розробити основні напрями і форми активізації пізнавальної діяльності учнів у позаурочний час (конкурси, олімпіади, предметні тижні, аукціони знань, робота в МАН та інших інтелектуальних змагань);
  • пожвавити роботу із застосування комп’ютерних технологій на уроках словесності.



Тематичні засідання методичного об`єднання
  I  ЗАСІДАННЯ
                                                                                                               СЕРПЕНЬ
             Тема: Нормативно-правове забезпечення навчально-виховного процесу з української мови та літератури   в 2013-2014 р. р.
№ п/п
                                     Зміст
Відповідальні
1.
Зміни у змісті освітньої галузі «Мови та літератури» нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої  освіти.
Керівник МО
2.
Методичні рекомендації щодо викладання  в 5 класах української мови та літератури в 2013-2014 н. р.
Крот В.Г.
3.
Методичні рекомендації щодо викладання  в 6-11 класах української мови та літератури в 2013-2014 н. р.
Керівник МО
4.
 Аналіз роботи МО за 2012–2013 навчальний рік. Обговорення й затвердження плану роботи на 2013–2014 н.р.
Керівник МО
5.
Опрацювання критеріїв оцінювання знань, умінь та навичок учнів з української мови та літератури
Мульченко В.В.
6.
Педагогічна експрес - інформація:огляд навчально-методичної,фахової літератури..Календар пам’ятних дат.
Бібліотекар
7.
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах 2013/2014 навчальному році.
Керівник МО






II ЗАСІДАННЯ
                                                               ЛИСТОПАД                                                                                                                          
Тема: Використання тестових технологій у процесі вивчення української мови і літератури
№ п/п
                                      Зміст
Відповідальні
1.
Обговорення підсумків проведення ЗНО з української мови та літератури за 2012/2013 н.р. Завдання  МО учителів української мови та літератури з підготовки до ЗНО та ДПА в 2013/2014 н.р.
Керівник МО
2.
Методичні рекомендації щодо використання тестових технологій у процесі вивчення української мови.
Крот В.Г.
3.
Презентація розроблених тестових завдань з метою підвищення грамотності учнів.
Члени МО
4.
Підготовка й огляд портфоліо  членів методичного об΄єднання
Члени МО


IІІ ЗАСІДАННЯ
                                                                                                                    СІЧЕНЬ
Тема: Формування в учнів ІКТ-грамотності
й уміння працювати з інформацією
№ п/п
                                            Зміст
Відповідальні
1.
Методичний практикум:
·         Використання учнями цифрових технологій, комунікаційних мереж для здобуття нових знань.
·         Використання учнями комп’ютерних технологій як інструмент для спілкування, досліджень, оцінювання інформації.
·         Етичні/правові аспекти використання інформації,  здобутої в Інтернеті.
Керівник МО
2.
Методична палітра вчителя «Мої педагогічні знахідки»-творчий звіт учителів,що атестуються.
Куватова Л.М.
3.
Результати проведення I та II етапів Всеукраїнської олімпіади юних філологів
Дубинська Т.І.
4.
 Аналіз рівня навчальних досягнень з української мови та літератури учня за І семестр. Робота з невстигаючими учнями.
Керівник МО
5.
Виконання навчальних планів і програм у I семестрі
Керівник МО

VІ ЗАСІДАННЯ
                                                                                                                  БЕРЕЗЕНЬ
ТЕМА:Педагогічна підтримка обдарованості.
№ п/п
                                    Зміст
Відповідальні
1.
Розвиток емоційного інтелекту учнів засобами предмета «Українська мова та література».
Керівник МО
2.
Круглий стіл «Методи і форми роботи з обдарованими учнями.»
Члени МО
3.
Підготовча робота до проведення Шевченківського тижня, приуроченого 200-річчю митця та 250 річниці перепоховання.
Керівник МО
4.
Підготовка до Декади педмайстерності  (формування графіка відкритих уроків та заходів)
Керівник МО
5.
Методичний фестиваль.Творчий звіт вчителів-предметників по роботі з обдарованими учнями.
Члени МО
                                               
                                             V ЗАСІДАННЯ
                                                                                                                  ТРАВЕНЬ
ТЕМА: Підведення підсумків роботи
№ п/п
Зміст
Відповідальні
1.
Творчий звіт методичного об`єднання. Визначення шляхів удосконалення роботи методичного об`єднання на наступний навчальний рік.
Керівник МО
2.
Підготовка та проведення ДПА в старшій та середній школі.
Керівник МО
3.
Виконання навчальних планів і програм .
Вчителі-предметники
                                     















Робота методичного об’єднання між засіданнями
      ЗМІСТ РОБОТИ
Термін
Відповідальні
   1
Опрацювання нормативних документів та інструктивно-методичних матеріалів щодо вивчення української мови й літератури
   серпень
Голова МО,
члени МО
   2
Взаємоперевірка готовності кабінетів до навчального року. Складання паспортів навчальних кабінетів
   серпень
Голова МО,
члени МО
   3
Розробка тестових завдань з метою підвищення грамотності учнів.
упродовж  року    
Члени МО
   4
Обговорення календарно-тематичних планів з української мови й літератури, рос. мови та світ. літ.
   вересень
Голова МО
   5
 Проведення консультацій з питань ведення шкільної документації
   серпень
Голова МО
   6
Проведення І ( шкільного) етапу мовно-літературного конкурсу ім..Т.Шевченка
   жовтень
Члени МО
   7
Проведення I (шкільного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови й літератури, рос. мови та світ. літ, історії, права
   жовтень
Члени МО
   8
Проведення I (шкільного) етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика
  листопад
Члени МО
   9
Проведення тижня української мови
  березень
Члени МО
  10
Шевченківські читання.
  березень
Кузьменко О.К.
  11
Підготовка до проведення державної підсумкової атестації (вивчення й обговорення матеріалів з ДПА та методичних рекомендацій)
січень -квітень
Члени МО
  12
Ознайомлення з матеріалами зовнішнього незалежного оцінювання з української мови. Підготовка випускників гімназії до зовнішнього тестування
жовтень – березень
Члени МО
  13
Проведення тижня педагогічної майстерності (відвідування й обговорення відкритих уроків й позаурочних заходів)
 березень
Голова МО,
члени МО
  14
Упорядкування каталогу наявної в навчальних кабінетах науково-методичної літератури (посібників, статей тощо)
 Прот.року
Завідувачі кабінетів
  15
Підготовка й огляд портфоліо  членів методичного об΄єднання .
 Прот.року
Члени МО
  17
Опрацювання нормативної бази щодо об`єктивності оцінювання навчальних досягнень учнів
серпень,
упродовж року
Члени МО




План роботи

вчителів кафедри філології 

на 2011-2012 н.р.
з/п
Зміст роботи
Відпові-
дальний
Засідання №1 Серпень
1. Cпівпраця МО вчителів української мови та літератури з позашкільними установами з метою всебічного розвитку учнів школи.
2. Про затвердження плану роботи та структури методичної роботи МО вчителів української мови та літератури, світової літератури  на 2011/2012 н.р.
3. Обговорення підсумків проведення ЗНО з української мови та літератури за 2010/2011 н.р. Задачі МО учителів української мови та літератури з підготовки до ЗНО та ДПА в 2011/2012 н.р.
4. Знайомство з вимогами щодо дотримання норм єдиного орфографічного режиму, викладання української мови та літератури, світової літератури  у 2011/2012 н.р., ведення класного журналу (зміни), шкільної документації.

Керівник МО
Члени МО
Засідання №2 Вересень
1. Затвердження календарних планів учителів української мови та літератури, світовоъїлітератури  на 2011/2012 н.р.
2. Обговорення тестових завдань з української мови та літератури для проведення контролю навчальних досягнень учнів на 2011/2012 н.р.
3. Робота вчителів МО щодо організації роботи з обдарованими дітьми (підготовка учнів до участі  в олімпіаді, конкурсі української мови ім. П.Яцика, конкурсі-захисті рефератів МАН, творчих конкурсах).
 4. Робота вчителів МО щодо організації роботи з невстигаючими дітьми.
5. Про організацію взаємовідвідування уроків членами МО.
6. Затвердження графіку взаємовідвідування уроків.
7. Огляд новинок наукової та методичної літератури.
Керівник МО
Члени МО
Засідання №3 Листопад
1Про участь у педагогічній конференції  "Компетентнісно спрямована літературна освіта: стан, проблеми, перспективи".
2. Про підсумки перевірки стану поурочних планів.
3. Контроль за дотриманням єдиного орфографічного режиму та якістю перевірки зошитів з української мови в 5-11 кл.
4. Про підведення підсумків реалізації Державної програми розвитку і функціонування української мови на 2004/2011 рр.
5. Про підсумки тематичного контролю за станом викладання української мови в 9,10 кл.
6. Огляд новинок наукової та методичної літератури.
Керівник МО
Члени МО
Засідання №4 Січень
1. Про підсумки виконання навчальних планів та програм за І семестр 2011/2012 н.р.
2. Про результати моніторингу якості знань учнів за І семестр 2011/2012 н.р. з української мови.
3. Аналіз календарно-тематичного планування з української мови та літератури, світової літератури  за І семестр 2011/2012 н.р. та затвердження на ІІ семестр.
4. Підведення підсумків участі учнів у Всеукраїнській олімпіаді з української мови та літератури та конкурсу з української мови ім. П.Яцика.
5. Про підсумки роботи МО за І семестр 2011/2012 н.р.
Керівник МО
Члени МО
Засідання №5 Лютий
1. Науково-теоретичний семінар «Розвиток і функціонування української мови в роботі школи».
 1.4. «Розвиток і функціонування української мови в роботі з учнівської молоді».
1.5. «Переосмислення процесу навчання і виховання національно свідомої мовної особистості на уроках української мови з ціннісних позицій».
 1.6. «Функціонування української мови в роботі НВЗ».
1.7. Обмін думками.
2. Робота творчої групи щодо проведення декади української філології.
3. Про організацію повторення навчального матеріалу на уроках української мови та літератури в 9, 11 кл.
 4. Огляд новинок наукової та методичної літератури.
Керівник МО
Члени МО
Засідання №6 Квітень
1. Про підготовку учнів 9, 11 кл. до участі у ДПА 2011/2012 н.р. та учнів 11 кл. до участі у ЗНО-2012.
2. Про підсумки проведення декади української філології.
3. Про підсумки перевірки стану поурочних планів.
 4. Про результати контролю за навичками свідомого читання та технікою читання на уроках української літератури в 5-7 кл.
5. «Компаративістика як засіб розвитку читацьких інтересів учнів на уроках української літератури».
6. Про порядок закінчення 2011/2012 н.р.
7. Попереднє комплектування вчителів української мови та літератури на 2012/2013 н.р.
8. Огляд новинок наукової та методичної літератури.
Керівник МО
Члени МО
Засідання №7 Червень
1. Про підсумки виконання навчальних планів та програм за 2011/2012 н.р.
2. Аналіз календарно-тематичного планування з української мови та літератури за ІІ семестр 2011/2012 н.р.
3. Про результати моніторингу якості знань учнів за 2011/2012 н.р. з української мови.
4. Обговорення результатів взаємовідвідування уроків членами МО.
5. Про підсумки роботи МО вчителів української мови та літератури за 2011/2012 н.р.
6. Підведення підсумків cпівпраці МО вчителів української мови та літератури з позашкільними установами з метою всебічного розвитку учнів гімназії.
7. Затвердження науково-методичної теми, над якою працюватиме МО протягом 2012/2013 н.р.
8. Про підготовку кабінетів української мови та літератури до 2012/2013 н.р.
Керівник МО
Члени МО





Банк передового

педагогічного  досвіду

ПІБ учителя
Тема досвіду
Данилова Н.О.
Використання методу проектів як аспект формування комунікативної та творчої  компетентності на уроках літератури
Дмитрук О.А.
Формування здоров’язберігаючих  компетентностей на уроках української мови
Крот В.Г.
Забезпечення компетентнісної спрямованості уроку шляхом вирішення проблемних завдань
Куватова Л.М.
Використання ЛСК на уроках світової літератури






Графік проведення відкритих уроків


Грудень
Лютий
Березень
Квітень
Данилова Н.О.


  Урок-роздум після знайомства з інтимною лірикою Ліни Костенко  “Тихе сяйво над моєю долею” ( 11 кл. )

 Бінарний урок з української та російської літератури в 11 класі «Творчість Анни Ахматової та Лесі Українки»
Бінарний урок з української літератури та історії України в 11 класі «Українські письменники в діаспорі. Інтелектуальна лірика поетів, представників «празької школи»

Крот В.Г.
Урок української літератури в 11А класі «Засудження війни в кіноповісті О.Довженка «Україна в огні»



Мульченко В.В.


Урок української мови в  6А класі
«Відмінки іменників»




Куватова Л.М.

Бінарний урок з української та російської літератури в 11 класі «Творчість Анни Ахматової та Лесі Українки»






 

Немає коментарів:

Дописати коментар