Популяризація досвіду

Кожна цивілізована країна дбає про творчий потенціал суспільства. Це пов'язане з рівнем загальної освіти, увагою до розвитку творчих здібностей особистості, створенням умов для їх виявлення. Суспільство все гостріше відчуває потребу в людях, які матимуть фундаментальні знання в різних галузях життєдіяльності й умітимуть адаптувати їх до постійно змінюваних умов дійсності,  будуть активно розбудовувати суспільну інфраструктуру з використанням найсучасніших технологій, тобто будуть компетентними, креативними й комунікативними.
На думку професора І. Милославського, терміном «креативний» позначається творчість, що "не тільки висуває ідеї, але й доводить їх до конкретного практичного результату".
Креативність є характерною ознакою творчої особистості, спроможної реалізувати свій творчий потенціал за власною ініціативою і з вибором відповідних засобів.

Гімназія має стати навчальним закладом, де учень повноцінно живе, проектує своє майбутнє, ураховуючи власні можливості, ставлячи перед собою завдання саморозвитку, самовиховання, самоосвіти. При цьому особливого значення набуває креативність особистості та її здатність до творчого нестандартного мислення, уміння ефективно розв'язувати складні проблеми. Адже, як свідчить досвід, людина, яка здатна генерувати ідеї, використовувати знання й уміння в нових ситуаціях, комфортно почуватися в нестабільних соціальних умовах, швидше знаходить своє місце в суспільстві. Тому завданням учителів має стати навчання та виховання креативно розвиненої особистості учня.



Забезпечення компетентнісної спрямованості
навчально-виховного процесу

2011-2012 н.р. -   Практичний(узагальнюючий) етап роботи над проблемною темою
Завдання: 


  • Відпрацювання діючої моделі компетентнісного навчання й виховання.
  • Вивчення рівня учнівських досягнень у результаті компетентнісно спрямованого навчання.
  • Аналіз результатів педагогічної діяльності з проблемної теми.
          Протягом березня - квітня 2012 р. триває методичний марафон "Парк педагогічної майстерності".
    Учителі кафедри протягом року брали активну участь  у підготовці та проведенні цього проекту,  у роботі міського методичного об'єднання. 
         Так, 25 жовтня 2011р. у м.Бердянську в рамках методичного проекту "Дитина читає - Україна процвітає!", автором якого є Скиртач Н.В., завідувач ММК, відбулася педагогічна конференція "Компетентнісно спрямована літературна освіта: стан, проблеми, перспективи".
    Присутніми були учителі української й російської мови та світової літератури. Під час конференції обговорювались важливі питання, які хвилюють учителів української та світової літератури. Головна проблема, яку намагались вирішити вчителі - як повернути інтерес сучасних школярів до читання? Як зацікавити дітей літературою?
            Учителі Бердянської багатопрофільної гімназії №2 брали участь в конференції та висвітлювали питання "Як зробити сучасний урок літератури цікавим та змістовним?"
    Презентація як зробити урок літератури цікавим  та змістовним                             
       ______________________________________________________________________________
    Для проведення підсумкових методичних заходів учителі кафедри підготували та презентували медіадайджест "Галерея інноваційного пошуку: від теорії до практики" (узагальнений досвід діяльності за 5 років роботи над проблемною темою).


    _______________________________________________________
    Засідання ММО

    Круглий стіл  «Сучасний урок: пошуки, перспективи»


    Тема виступу "Як зробити урок літератури цікавим та змістовним"

    (виступи вчителів Данилової Н.О., Крот В.Г., Куватової Л.М.)
    Панорама методических находок

    Проблемный вопрос и проблемная ситуация как форма изучения художественного  произведения



    Пам'ятка "Як процювати з книгою"

    Немає коментарів:

    Дописати коментар