середа, 19 жовтня 2011 р.

Музыкально-поэтический спектакль "Гори, гори моя звезда"


...Так край меня не уберег
Мой, что и самый зоркий сыщик
Вдоль всей души, всей - поперек!
Родимого пятна не сыщет!

Всяк дом мне чужд, всяк храм мне пуст,
И все - равно, и все - едино.
Но если по дороге - куст
Встает, особенно - рябина...
1934
 
Часто  використовую  відеофрагменти  на уроках світової літератури  і бачу  ефективність  у тому,  що учні порівнюють образи, створені ними, з образом, представленим  в  кіноверсії. Є діти, які приходять до книги, і взагалі до читання, після перегляду відеоматеріалу.  Емоційна дія велика. Стає очевидною користь від слухового враження, від зорового сприйняття при знайомстві  з лірикою, оскільки художнє слово у виконанні найталоновитіши акторів стає музичнішим, передає рух почуттів. Після прослуховування  -  аналітична робота в групах Деякі учні намагаються самостійно добирати музичний супровід до поезій, що розглядатимуться на уроці (але обов’язково повинні пояснити свій вибір).



Гениальные стихи
Марины Цветаевой, 
прекрасное исполнение,
неповторимая Алиса Фрейндлих!!!



Вимоги до кваліфікаційних категорій (на допомогу вчителям, які атестуються)