...Так край меня не уберег
Мой, что
и самый зоркий сыщик
Вдоль всей души, всей - поперек!
Родимого пятна не сыщет!
Всяк дом мне чужд, всяк храм мне пуст,
Всяк дом мне чужд, всяк храм мне пуст,
И все - равно, и все - едино.
Но если по дороге - куст
Встает, особенно - рябина...
Встает, особенно - рябина...
1934

Часто використовую відеофрагменти на уроках світової літератури і бачу ефективність
у тому, що учні порівнюють образи, створені ними, з
образом, представленим в кіноверсії. Є діти, які приходять до книги,
і взагалі до читання, після перегляду відеоматеріалу. Емоційна дія велика. Стає очевидною
користь від слухового враження, від зорового сприйняття при знайомстві з лірикою, оскільки художнє слово у виконанні найталоновитіши акторів стає
музичнішим, передає рух почуттів. Після прослуховування - аналітична робота в групах Деякі учні намагаються самостійно добирати музичний
супровід до поезій, що розглядатимуться на уроці (але обов’язково повинні
пояснити свій вибір).
Марины Цветаевой,
прекрасное исполнение,
неповторимая Алиса Фрейндлих!!!